Ci sò cumpetenze per cumprà passeggini. L'esperti vi ampareranu à sceglie è cumprà currettamente e carrozze

Focus nantu à a qualità è a sicurezza di i prudutti, furnite u rilasciu di qualità più autoritariu, l'istituzioni di prova più prufessiunali, u più altu livellu di interpretazione esperta, per creà una vita di qualità. Allora cumu devenu i cunsumatori cumprà carrughji qualificati è faciuli da usà?

U giurnalistu hà realizatu interviste à casu in certi supermercati, è parechji cittadini anu dettu chì a cosa più impurtante à fà casu à l'acquistu di i passeggini hè a qualità è u cunfortu di i prudutti.

U consumatore Nie hà dettu à i ghjurnalisti chì a prima cosa hè a rota. Pensa chì duveria esse quellu antisgraziu. Tandu hè più còmode di pusà è di stende, per i zitelli. Alcune vitture anu troppu schiena è cintura, soprattuttu quandu sò stesi. Hè megliu avè cuscini sottu à elli.

Ma a cunsumatrice Ms. Li pensa, l'acquistu di u carru hè generalmente primu cunfortu, u zitellu, l'aspettu cunfortu. Hè comodu à pusà. Basta à spinghje u zitellu.

«Duvemu esse attenti à u prublema di qualità. U prezzu hè ragiunevule, a qualità hè megliu, è e prestazioni di costi sò elevate. A cosa specifica hè di fà attenzione à a sicurezza, deve esse forte, u zitellu chì si stà sopra ùn hè micca faciule di cascà. "A cunsumatrice Ms. Wang hà dettu.

I sperti anu dettu à i giurnalisti chì i genitori avianu prima di tuttu secondu e diverse età di i zitelli per cumprà passeggini.

U venditore di passeggini Zhang Ying hà dettu à i giurnalisti chì, se hè un neonatu, deve esse multifunzionale, stesu nantu à u spinu è pusatu nantu à a vittura multifunzionale, benefica per a crescita di i zitelli. Dopu sei mesi, a zona serà più grande. Pudete sceglie di pusà solu invece di chjinà si, perchè ellu hà menu sonnu à quellu tempu. Allora se hè circa un annu, cambiate in un picculu triciclo, pudete cavallu pò stà, più propice à a crescita di i zitelli.

I sperti anu dettu chì e carrozze di bona qualità ùn anu micca bordi acuti, punte è sporgenze in e zone accessibili à i zitelli. In listessu tempu, alcune sporgenze duveranu avè strutture protettive cume cinture di sicurezza è spugne.

«Da zitelli, sò più disubbidienti è guardanu intornu in vittura. Se ùn ci hè micca una cintura di sicurezza, hè faciule per u zitellu di cascà da a vittura. S'ellu ci hè una cintura spugna à a pusizione di l'interfaccia di a cintura di sicurezza hè ancu adupratu per a prutezzione. S'ellu hè assai strettu, o assai scioltu, è faciule da apre, averà ancu un certu impattu annantu à u corpu di u zitellu Heze City Industry and Commerce Bureau, diritti di u cunsumadore è membru di a sezzione di prutezzione di interessi Shan Liang.

I sperti credenu chì i genitori anu da pruvà più in situ per vede se u corpu di a vittura hè fermu è portanu u pesu di u corpu. Più hè pesante u corpu, più hè stabile è sicuru. À u listessu tempu, u pneumaticu di a carrozza deve avè assorbimentu di scossa, frenu è altre funzioni.


Tempu di posta: Nov-25-2020